niedziela, 3 listopada 2013

sprzedane!

W sprawie sprzedaży naszego mieszkania nic się nie działo, założyłam już nawet, że będziemy zimować na naszym mieszkaniu, a w czwartek okazało się, iż mieszkanie sprzedane! We wtorek podpisujemy umowę przedwstępną i zostaje nam ok. 2 tygodnie na przeprowadzkę. Od jutra pakowanie i wywózka :-)
Prawdopodobnie dopóki nie założymy ogrzewania będziemy mieszkać u mej siostrzenicy na mieszkaniu. Nie wiem jak będzie z netem i na ile czasu ucichnę za dwa tygodnie.
Prawie wypieków na twarzy dostałam od tempa ;-)

Pakowanie będzie chyba zabawne,bo niby wszystko wywozimy na wieś, ale musimy sobie zostawić rzeczy na zimę i w dodatku wesele mamy na koniec listopada.
Nie mam jeszcze koncepcji co zrobić z kuchennymi rzeczami, ani co będzie mi potrzebne...
Jutro tworzę PLAN przeprowadzkowy ;-)
A ciasto na pierniki miałam zastawiać w tym tygodniu, ale może zastawię i wywiozę do rodziców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: