poniedziałek, 30 marca 2015

dzień ogrodowy

W tym roku biorę udział w Zielonym Kąciku Badawczym na portalu Na ogrodowej [klik].
Otrzymałam do testowania zestaw nr 3, w którym znajdują się: 
 - Dynia 'Sweet Dumpling', o niedużych, bardzo dekoracyjnych owocach, które są również bardzo smaczne,
Cykoria liściowa 'Palla Rosa' , która świetnie wzbogaca smak sałatek, a grządki dekoruje przebarwiającymi się na bordowo liśćmi,
Pałczatkajednoroczne pnącze o delikatnych kwiatach w kolorze ognia,


Tydzień temu wysiałam Pałczatkę i czekam na efekty. Teraz będzie czas na dynie. Cykorię wysieję na końcu.
 
Ponadto powstała rabata w sobotę! ;-)
Najpierw było tak:


 potem:

w trakcie

a końcowego zdjęcia brak, bo zastała mnie noc przy sadzeniu krzaków i bylin. W niedzielę nie zdążyłam zrobić  ;-)

Pomidory też doznały zaszczytu przepikowania ;-)



Odkryciem dość zaskakującym dla mnie w tym roku był fakt, że dalie można siać z nasion. Jakoś wcześniej się ograniczyłam w myśleniu, że rozmnaża się je tylko przez dzielenie bulw. Zatem zakupiłam nasiona i posiałam :-)



Nie mogłam się powstrzymać i dynie też posadziłam :-)



Tylko bocianów jeszcze brak ;-)


2 komentarze:

  1. Powodzenia w ogrodowych działaniach :) Ja nie mogę się już doczekać kiedy będę mogła zacząć u siebie, póki co podglądam innych ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widły - to mój ulubiony sprzęt ogrodowy. W zeszłym roku przekopywałam wszystko szpadlem i teraz widzę że to była ciężka orka. Jak są zęby to robota idzie jak odyniec ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: