piątek, 28 maja 2010

podwodnie...

no to nam się upiekło... u rodziców dom ma z jednej strony do wody 20 metrów, a z drugiej 10 metrów i w piwnicy wodę, ale to pikuś... gorzej by było jakby dom zalało... zalało ogólnie 71 domów na ok. 210 możliwych :)

u nas całkiem domowo i 'nudno', dziś mamy wieczór siedzenia przy kompie, każdy przy swoim, ale ja za to z dodatkiem, bo z lampką wina :-D

dziś miałam przemiła, długą rozmowę w moją siostrzenicą Panią K., to było coś czego mi brakowało, coś pomiędzy pogadaniem o babskich sprawach, poplotkowaniem a wzajemnym wsparciem.... cudnie, czuję się tak wspaniale po tym... od jakiegoś czasu pracuję właśnie nad rodzinnymi relacjami, a że mam sporą rodzinkę to i relacji sporo ;) wiadomo, że nie ze wszystkimi się da, ale... są tacy z którymi wspaniale się można dogadać i rewelacyjnie spędzić czas :-D zatęskniłam za wszystkimi wspólnie spędzanymi w tak cudny sposób wakacjami, weekendami... 

może coś zrobimy z tym kierunku.. hmm.. nie wiem, ale jest wola dwóch stron :-D


ściskam i dobrej nocy życzę :*

1 komentarz:

  1. * dodano: 09 czerwca 2010 12:06

    ja by obstawiała dwie opcje:
    albo po pierwsze pracujesz w instytucji, która ma 15 delegatur,
    albo w instytucji, która ma wiele urzędów w całej Polsce;))

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 05 czerwca 2010 9:59

    hi hi hi .... powiem Ci tak: współpracuję bardzo często i blisko z policją w jednej i w drugiej pracy i raz mi nawet proponowali przejście ;DDD a tak, żeby Ci zabić klina to dodam, że zdarza mi się poszukiwać ludzi i namierzać i jestem w tym lepsza niż policja i czasem ich informuję ;DDDD co Ty na to ???

    Twórca...: Polly
    * dodano: 04 czerwca 2010 22:28

    Hmm... Polly muszę pomyśleć nad Twoja starą notka o spotkaniu z policja. Bo tam było... :-)

    Twórca...: Basja
    * dodano: 04 czerwca 2010 10:15

    ha ha a skąd wiesz, że tam nie pracuję ???

    Twórca...: Polly
    * dodano: 03 czerwca 2010 22:24

    Polly a nie myślałas w policji pracować?;P

    Kasiu cieszę się bardzo z twej obecności :)

    Twórca...: basja
    * dodano: 03 czerwca 2010 19:32

    Weszłam tutaj przypadkowo, ale uważam, że masz bardzo interesujący blog. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    Twórca...: Kasia - mama Alexa i Viki!

    Miejsce w sieci...: oczami-matki.bloog.pl
    * dodano: 03 czerwca 2010 17:52

    nakryłam Cię :PPP

    Twórca...: Polly
    * dodano: 03 czerwca 2010 14:07

    bo zaczęłam pisą c28 a skończyłam wczoraj :))))

    Twórca...: basja
    * dodano: 03 czerwca 2010 7:59

    a co to za data publikacji 28 maja ???? jak puściłaś to z pewnością wczoraj ????

    Twórca...: Polly

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: