środa, 16 lipca 2014

roczek



Mimo mego chcenia mam kłopot z netem, komputerem, czasem, miejscem by regularnie pisać - wychodzi, że z życiem mam kłopot ;-) NIE MAM, bo mieszkamy już razem na swoim :-)
Nadrabiam zaległości w zdjęciach więc i jakieś zaległe info będą ;-)
Net miał być od jutra stały, ale nie będzie dopóki nie znajdziemy innego. 
Wiśnie, porzeczki i inne dary natury przerabiam i zamykam w słoiki :-)


 Marcelina  roczek miała miesiąc temu ;-)
Urodziny były w naszym nowym domu, w lekko warunkach polowych, ale wg mnie dodawało to tylko uroku. Teściowa upiekła tort i za to bardzo jej dziękujemy, bo był pyszny.
Salon spełnił swą rolę!




 



7 komentarzy:

  1. już rok ???? o matko kochana jak ten czas zasuwa !!!!!!!!! super zrobiłaś z tym roczkiem w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie, że już jesteście w swoim domku :) Zaczęłam do ciebie zaglądać jak się urodziła Maleńka, a tu proszę- już roczek... Czas zwariował doprawdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione ale nie mniej szczere najlepsze życzenia od całej naszej piątki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla Marcelki , super urodziny bo na swoim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny torcik :)
    Nas roczek czeka za 2 mc :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczności dla Jubilatki, słodka dziewczynka!
    I witam się , bo będę zaglądać do Was wirtualnie :) i zapraszam z rewizytą :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego śliczna Marcelinko!

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: